سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ والا نام، حافظِ کسی است که دوست خود را حفظ کند . [امام صادق علیه السلام]
کد نویسی در طراحی سایت

کسب و کار شما هر چه که باشد برای معرفی و هدایت مشتری  به سمت آن داشتن یک سایت حرفه ای ضروری است، چرا که مردم پیش از هر جایی آن چه نیاز دارند را در اینترنت جست و جو می کنند. امایک وب سایت حرفه ای چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت؟و  برای طراحی آن به چه نکاتی باید توجه کرد؟یقینا قبل از طراحی سایت باید بانکاتی جهت انتخاب شرکت طراحی سایت آشنا باشید تا با مقایسه های لازم بهترین شرکت طراحی سایت را برای خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/4/30:: 8:24 صبح     |     () نظر

در مقاله های زیادی در بلاگ سیما در مورد لینک بیلدنگ صحبت کردیم حال می خواهیم با خط قرمز های لینک بیلدینگ در سئو سایت آشنا شویم.

از ابتدای پیدایش موتور های جستجو و توجه گوگل به لینک بیلدیدنگ تکنیک های لینک بیلدینگ مورد سو استفاده قرار گرفته است و گوگل در آوریل 2012 الگوریتم پنگوئن خود را جهت مبارزه با بک لینک های اسپم و غیر طبیعی منتشر کرد. بروز رسانی مداوم الگوریتم های گوگل باعث می شود تکنیک های قدیمی سئو را خذف کنیم و با تکنیک های جدیدی آشنا شویم.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/4/28:: 8:47 صبح     |     () نظر

با توجه به پیشرفت دنیای تحت وب تکنیک های طراحی سایت با سرعت بالا در حال رشد می باشند و روز به روز از روش های نوینی در طراحی سایت رونمایی می شود. تصاویر و ویدئوهای HD جزو جدیدترین ها در این زمینه هستند.

با توجه به این که استفاده از صفحات نمایشی HD گسترش یافته است، یکی از تکنیک هایی که در چند سال آینده در طراحی وب سایت رواج بیشتری خواهد یافت استفاده از تصاویر، ویدیو و انیمشن هایی با کیفیت بالا در هدر سایت می باشد. صفحات نمایشی  High Definition که HD نامیده می شوند، به سیستم تصویری گفته می شود که از وضوح  و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تصاویر را با جزئیات بالا نشان می دهد.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/4/28:: 8:19 صبح     |     () نظر

 

در سال های اخیر به تغییرات فراوانی در موردطراحی سایت  برخورد کرده ایم بنابراین بررسی روند رشد وب سایت وپیشبینی آن برای سال 2015 و 2016 بسیار مفید واقع خواهد شد. در این مقاله با گرایش طراحی سایت در اواخر سال 2015 آشنا می شویم.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/4/22:: 9:11 صبح     |     () نظر

 اهمیت دیزاین و گرافیک یکی از بخش های اصلی طراحی سایت های امروزی می باشد. در گذشته کد های HTML  و CSS بخش اصلی هر سایتی را در برمی گرفتند ولی امروزه با پیشرفت کدنویسی توجه به تصویر و عناصر متحرک از اهمیت بیشماری در ساخت سایت برخوردار می باشد. در این مقاله با چگونگی توجه به المان های گرافیکی در طراحی سایت و مسائلی از این دسته آشنا می شویم.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/4/21:: 11:59 صبح     |     () نظر
   1   2      >