سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در انتخاب برادران، ارزیابی را مقدّم ندارد، فریب خوردگیْ او را به مصاحبت با بدکاران می کشاند . [امام علی علیه السلام]
کد نویسی در طراحی سایت

4 فایده ی آشکار تست A/B

تست A/B معمولا برای آزمایش المان های مختلف سایت در راستای رسیدن به هدفی مشخص استفاده می شود.متاسقانه در بسیاری از مواقع تست A/B توسط طراحان در طراحی و برنامه نویسی سایت نادیده گرفته می شود.

تست  A/B اگر درست انجام شود روشی قدرتمند برای افزایش conversion rate است. بسیار مهم است که شما بر روی تست A/B زمان کافی بگذارید و دربازه ی 7 تا 10 روز به جمع آوری دیتا بپردازید تا تصمیمی که گرفته می شود بهترین تصمیم باشد تا باعث افزایش conversion rate شود.در ادامه به 4 فایده و مزیتی که تست  A/B برای شما ایجاد می کند خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/7/28:: 9:7 صبح     |     () نظر

وبلاگ نویسی بخش مهم و با اهمیت بازاریابی محتوا است . این روزها بازاریابی اینترنتی در کشورمان رو به توسعه است و احساس نیاز به وبلاگ نویس در کشور بیشتر می شود در صورتی که برخی از مدیران میپندارند که وبلاگ نویسی کاره بیهوده و غیر ضروریست. ریشه این تفکر  شاید در این است که تا نامی از وبلاگ نویس به گوش میرسد افراد یاد سرویس دهندگان وبلاگ های رایگان می افتند که برخی در آن ها محتویات بی اساس و یا نا مطلوب پر شده اند می افتند. نداشتن سایت و دانش حرفه کافی و قرار دادن وبلاگ بجای سایت در اذهان تداعی می شود. اما هدف اصلی از ایجاد وبلاگ تولید محتواست. مقالات، اخبار، مطالب همگی نوعی از تولید محتوا محسوب می شوند که باید مربوط به حوزه بیزینس باشند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/7/19:: 2:54 عصر     |     () نظر

این روزها بازاریابان اینترنتی هرکاری انجام می دهند که بدون پرداخت هزینه ای از طریق هر کانالی که ممکن است عملیات افزایش بازدیدکننده ، فروش اینترنتی و ... را انجام دهند. یکی از تاثیرگذارترین راه هایی که بدون پرداخت هزینه میتوان از طریق آن بازاریابی کرد سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور های جستجو است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/7/13:: 8:57 صبح     |     () نظر

باز هم یک سئوال که زیاد پرسیده میشود را امروز به چالش میکشم شاید افرادی که میگویند تبلیغات بهتر است را زیاد دیده باشید با این طرز دید که سئو یا فایده ای ندارد یا برای کسب و کار اینترنتی شماتبلیغات بهترین گزینه است بهتر است به طور دقیق تر این مسئله را بررسی کنیم مزایا و معایب هر دو را بگوییم تا به یک نتیجه گیری مناسبی برسیم تا متوجه نشویم کدام یک نقش بهتری را برای ما ایفا میکنند نمیتوانیم تصمیم گیری کنیم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/7/6:: 10:57 صبح     |     () نظر

پیدا کردن وب سایت هایی که برای فروش در وب سایت خود از محتوای بروشورهای تبلیغاتی "کپی paste" انجام داده اند اصلاً کار دشواری نیست. این وب سایت ها معمولاً دارای مطالب بسیار طولانی و پر از لغات بیهوده بوده و خواندن آن مطالب به صورت آنلاین بسیار دشوار می باشد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/7/6:: 10:24 صبح     |     () نظر