سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که خطایت را فراموش کند و از نیکوکاری ات در حقّ خودش یاد کند . [امام حسن عسکری علیه السلام]
کد نویسی در طراحی سایت

بازاریابان اینترنتی در گذشته از بازاریابی به شیوه تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتورهای جستجو به عنوان دو روش بازاریابی کاملا جداگانه یاد می کردند به طوری که جستجو برای فروش و نمایش برای امور مربوط به برندینگ مورد استفاده قرار می گرفت. اما نتایج تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که تبلیغات نمایشی به همراه طراحی سایت مناسب بر افزایش ترافیک حاصل از تعداد جستجوها تاثیر می گذارد به طوری که آن دسته از بازاریابان اینترنتی که از هر دو روش ( تبلیغات نمایشی و تبلیغات موتورهای جستجو ) استفاده می نمایند تعداد تبدیل بازدیدکنندگان از وب سایت به مشتریان را به طور محسوسی افزایش می دهند. در این مقاله چگونگی تاثیر تبلیغات نمایشی بر جستجوهای صورت گرفته در سال 2012 و راهکارهای بازاریابان اینترنتی برای حداکثر استفاده از این قضیه مورد بررسی قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/12/15:: 1:53 عصر     |     () نظر

درباره اهمیت سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و اثرش روی ترافیک سایتهای تجاری زیاد نوشته شده. استراکچر دیتا هم به همین اندازه میتونه در موفقیت سایت یه سازمان یا شرکت نقش داشته باشه. منظور از استراکچر دیتا، امکانات مارک آپِ درون-صفحه است تا موتورهای جستجو بهتر اطلاعاتی که روی صفحه سایت نمایش داده میشه رو بشناسن و متعاقبا اون اطلاعات رو تو فهرست بندی نتایج جستجو استفاده کنن.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/12/11:: 10:29 صبح     |     () نظر

  • جهتیابی مبهم

بزرگترین اشتباه معمارها در طراحی سایت. به عنوان کسی که تو این کار دست داره ما معمولا تمایل داریم کارهای خلاقانه و شدنی رو روی سایت خودمون تست کنیم. این مسئله در طراحی سایت با نگاه کردن به مسیرهای جدیدی که به کار میگیریم اتفاق میفته. متاسفانه ما معمولا فقط مخاطبتونو گیج میکنیم و به خواننده ارزش و اطلاعاتی رو که به دنبالشه ارائه نمیدیم. معمارها هم که تو دنیای آنلاین اسمشون بد در رفته. اگه بخواهیم فهرستی از سایتهای بد رو نام ببریم، قطعا بیشترش رو سایتهای معمارها پر میکنه و از میون مشکلاتی که این سایتها میتونن داشته باشن، جهتیابی رمزگونه اونها از همه مهمتره.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/12/2:: 11:15 صبح     |     () نظر