سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نرسیدن خیرت [به دوستان] به دوستی [آنان]با دیگران می انجامد . [امام علی علیه السلام]
کد نویسی در طراحی سایت

بازاریابان اینترنتی در گذشته از بازاریابی به شیوه تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتورهای جستجو به عنوان دو روش بازاریابی کاملا جداگانه یاد می کردند به طوری که جستجو برای فروش و نمایش برای امور مربوط به برندینگ مورد استفاده قرار می گرفت. اما نتایج تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که تبلیغات نمایشی به همراه طراحی سایت مناسب بر افزایش ترافیک حاصل از تعداد جستجوها تاثیر می گذارد به طوری که آن دسته از بازاریابان اینترنتی که از هر دو روش ( تبلیغات نمایشی و تبلیغات موتورهای جستجو ) استفاده می نمایند تعداد تبدیل بازدیدکنندگان از وب سایت به مشتریان را به طور محسوسی افزایش می دهند. در این مقاله چگونگی تاثیر تبلیغات نمایشی بر جستجوهای صورت گرفته در سال 2012 و راهکارهای بازاریابان اینترنتی برای حداکثر استفاده از این قضیه مورد بررسی قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/31:: 9:13 صبح     |     () نظر

این که تمامی سایت های اینترنتی موفق میتوانند نظر مخاطب را جلب کنند چیز تصادفی نبوده و کاملاً مرتبط با نوع طراحی سایت و محتوای سایت میباشد . این که کا بتوانیم شناخت خوب و جامعی از مشکلات و موانع پیشروی سایت خود داشته باشیم میتواند در طراحی سایت و همچنین در افزودن مطالب به سایت خود کمک شایانی انجام دهد . از جمله  مشکلاتی عمده که بر اساس نظر کاربران اینترنتی شناخته شده است در زیر آمده است . یادمان نرود که در این فضا ، یک اشتباه میتواند صدمه ای بسیار بزرگ به سایت ما بزند ، پس مراقب باشیم !

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/27:: 8:57 صبح     |     () نظر

چگونه می توان تشخیص داد صفحه ای که می بینیم یک وبلاگ است یا یک وب سایت؟ 
در طراحی سایت و طراحی پرتال هیچ قانون همه گیری وجود ندارد،لیکن 4 تفاوت اساسی میان این دو وجود دارد: فرمت(شکل)، نرم افزار، شخصیت و جامعه. 
مهمترین عامل مشخص کننده یک وبلاگ از وب سایت شکل آن است. برای تمایز این دو از یکدیگر باید دید:
آیا مطالب به دنبال هم می آیند؟ 
آیا طول آنها تنها چند خط یا پاراگراف است؟ اگر نه آیا مطالب طولانی تر بوسیله لینک هایی مثل" بیشتر" یا" اینجا بخوانید" ادامه می یابند؟

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/17:: 11:37 صبح     |     () نظر

گر شما یک طراح وب هستید حتما میدانید که هر عنصر در وب سایت مکان و هدف مخصوص به خود را دارد.

بسیاری از طراحان صفحات را از بالا به پایین طراحی میکنند یعنی تمرکز خود را روی هدر، نوار کناری، و محتویات اصلی گداشته و از پرداختن به فوتر غافل میشوند. با این حال سایتهای اندکی هم هستند که طراحی فوتر آنها کاملا تخصصی و مناسب با اهداف سایت میباشد، در زیر چند نمونه مناسب از طرحهای عملی برای ساخت یک فوتر حساب شده، با انتخابهای فکر شده نشان داده خواهد شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/15:: 8:50 صبح     |     () نظر

یکی از الزامات تولید نرم افزاری با کیفیت، وجود فرایندی مشخص و دقیق برای گزارش نمودن خطا ها و باگ های نرم افزار  می باشد. با تهیه گزارش های دقیق و موثر از باگ ها می توان مطمئن شد خطایی از دید هیچ کس پنهان نمی ماند و به فراموشی سپرده نمی شود. همچنین یک گزارش خوب به تیم توسعه کمک می کند تا بتوانند با بازتولید و مشاهده خطا، درصدد رفع ایراد های موجود در نرم افزار برآیند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/13:: 8:40 صبح     |     () نظر
   1   2      >