سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند از قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال نفرت دارد [امام کاظم علیه السلام]
کد نویسی در طراحی سایت

با گذشت سال ها از معرفی سئو و تغییراتی که از سال 2011 به بعد در دنیای سئو به وجود آمد، برخی تصور می کنند که دوره ی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به اتمام رسیده و باید به دنبال روش های جدیدی جهت افزایش فروش خود در فضای آنلاین باشند. در حالی که سئو خوب همیشه می توانید روشی قدرتمند و کاربردی برای حضوری موثر در فضای مجازی باشد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 96/1/26:: 8:58 صبح     |     () نظر

همه شرکتهای توسعه سایت بر این باورند که سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از بهترین روشهای جذب ترافیک طبیعی به سایت و تجارت بیشتره.
بخش عظیمی از سئو ساختن بلک لینک برای سایته که یه زمانی نیاز به ترفند و مهارت داشت. حتما دقت کنید که در جریان بروزترین راهنمایی هایی که گوگل بیرون میده باشید. چون قوانینش تند تند عوض میشن و اگه میخواهید بهترین رتبه سئو رو برای سایتتون کسب کنید، باید با دقت از این قوانین تبعیت کنید. 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 96/1/21:: 4:17 عصر     |     () نظر

حالا که داریم به آخر سال نزدیک میشیم باید ببینیم برای 12 ماه بعد تو دنیای سئو چه گرایشهایی هست. من یه لیست کوتاه از چیزهایی که فکر میکنم سال دیگه طرفدارهای زیادی داشت باشن براتون آماده کردم:

  • موبایل اجباریه

مطمئنم میدونید بهینه سازی موبایل طی سالهای اخیر رفته رفته مهمتر شد تا اینکه پارسال گوگل اعلام کرد جستجوهای موبایل از سرچهای دسکتاپ سبقت گرفتند. دیگه معلومه بعدش و سالهای بعدی قراره چی بشه. به همین دلیل موبایل رو بالای این فهرست آوردم. گوگل به تازگی اعلام کرده که میخواد اول سایتهای مناسب برای موبایل رو تو فهرستهاش بیاره. یعنی موتور جستجو نسخه های موبایلی و واکنشگرای سایتها رو میخزه و صفحات موبایل نسبت به صفحات دسکتاپ اولویت دارند. 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 96/1/6:: 2:47 عصر     |     () نظر