سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید مشوید که محبوب ترینِ کارها نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ ، انتظارفرج است، تا وقتی که بنده مؤمن، بر آن مداومت ورزد . [امام علی علیه السلام]
کد نویسی در طراحی سایت

گسترش دائمی دنیای تجارت آنلاین، صاحبان کسب و کار را وادار کرده است که توجه بیشتری به وبسایت های خود داشته باشند. وبسایت یک شرکت، در واقع وجهه آن شرکت در دنیای وب بوده و از نظر کاربران منبعی برای کسب اطلاعات است و از سوی دیگر راهی برای ارتباط با نیازهای کاربران محسوب می شود. وبسایت ها ایده ها، محصولات و خدمات را به مخاطبان هدف معرفی کرده و آن ها را به سمت انجام عمل مورد نظرشان سوق می دهند. رسالت طراحی سایت این است که چنان ترکیب بندی و ظاهر زیبایی برای وبسایت فراهم آورد که نه تنها چشم بلکه ذهن را هم به خود جذب کند. در واقع، طراحی سایت باید آنقدر جذاب باشد که کاربران را برای انجام خرید (خدمات یا کالا)، مجذوب و مسحور کند. برای یک طراحی تاثیر گذار در دنیای وب، باید مواردی را در نظر داشته باشید:
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/5/31:: 9:37 صبح     |     () نظر

 

مقایسه زبان php و سکوی asp.net برای طراحی سایت بحثی طولانی و تمام نشدنی است. اکثر شرکت ها و برنامه نویسانی که یک زبان برنامه نویسی را یاد میگیرند علاقه مند به دفاع کردن از آن زبان هستند و بعضا دلایل غیر منطقی و غیر علمی برای کار خودشان دارند. دلیل اینکه تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم دامن زدن به بحث های طولانی و غیر منطقی که بین برنامه نویسان زبان های php و asp.net وجود دارد نیست زیرا شخصا اعتقاد دارم که زبان های برنامه نویسی ابزار هستند و در صنعت نرم افزار نیروی انسانی و تخصص است که حرف اول را می زند نه یک زبان برنامه نویسی. یک برنامه نویس بد با هر زبانی میتواند یک برنامه ضعیف، کند، غیر ایمن و سرشار از باگ را تولید کند و یک برنامه نویس خوب با یک زبان قدیمی نیز می تواند یک برنامه خوب بنویسد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/5/26:: 8:46 صبح     |     () نظر

CSS3 روز به روز در حال کسب محبوبیت بیشتری است  به طوری که ما شاهد استفاده از آن در اکثر وب سایت ها هستیم. با این حال  هنوز هم بطور فراگیر و گسترده استفاده نمی شود ونکات بسیاری برای یادگیری و استفاده از آن  وجود دارد. شاید به دلیل این واقعیت باشد که CSS3 هنوز به طور کامل در همه مرورگرها پشتیبانی نمی شود. با وجود این ، اگر شما یکی از کسانی هستید که هنوز استفاده از CSS3 را شروع نکرده اند و یا یکی از طرفداران CSS3 می باشید، صرفا جهت سرعت بخشیدن به کار خود می توانید از ابزارهای معرفی شده در این مقاله که قطعا برایتان مفید و کاربردی خواهد بود، استفاده کنید .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/5/20:: 3:23 عصر     |     () نظر

 

راه اندازی فروشگاه آنلاین یکی از راه‌های ایجاد کسب و کار اینترنتی است. هر وب سایتی که به درگاه بانک متصل باشد و بتواند به نوعی محصولی را مورد معامله قرار دهد در رده ی فروشگاه‌های انلاین قرار می‌گیرد.

در کل می‌توان گفت یک فروشگاه آنلاین موفق از اصول زیر پیروی می‌کند :

در راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین موارد زیادی دخیل هستند که در ادامه به بررسی این گزینه‌ها می‌پردازیم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/5/18:: 10:14 صبح     |     () نظر

یکی از مهم ترین اصول در طراحی سایت، توجه به اصل رنگ بندی صفحات و استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی مطلوبی است که کاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابیت صفحه، مطالب صفحات را مطالعه کنند. این که چه رنگ و چه ترکیب رنگ هایی مناسب وبسایت ها است، پرسش بسیار کلی است که متخصصان و طراحان وب، پاسخ جامع و کاملی برای آن پیدا نکرده اند. حتی، متخصصان طراحی وب بسیاری هستند که توجه کمی به موضوع روانشناسی رنگ در طراحی سایت، نشان داده اند.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/5/12:: 8:30 صبح     |     () نظر
   1   2      >