سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کد نویسی در طراحی سایت

این روزها دور همه رو حجم وسیعی از اطلاعات، تصاویر و محرک های دیگه گرفته. قبلا صفحات اینترنت پر از بنرهای تبلیغاتی و ویجت و عکس و اینجورچیزها بودند، اما حالا اگه دقت کنید همه طراحی ها به سمت خالی گذاشتن فضا یا به عبارت دیگه فضای سفید رفتند. بنابراین حتما باید بدونید این فضای سفید چیه و چطور میشه ازش طوری روی صفحات وب استفاده کرد که کاربر رو بیشتر جذب کنه.
به فضای سفید، فضای منفی هم گفته میشه. از نظر لغوی یعنی قسمتی از صفحه که چیزی توش نیست یا خالیه. نه گرافیکی، نه متنی و تصویری و نه هیچ عنصر طراحی دیگه. این فضا میتونه به رنگ پس زمینه باشه و لزومی نداره که حتما سفید باشه. اینطور تلقی نکنید که فضا به هدر میره، اتفاقا این فضاهای سفید خیلی هم ارزشمند هستند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/11/25:: 12:8 عصر     |     () نظر

اگر شما صاحب سایت هستید، اگر خرید و فروش از طریق وب سایت انجام می دهید باید بدانید چگونه وب سایت خود را محبوبتر سازید.این امر باعث افزایش بازدید ها می شود.وب مانند یک جنگل در حال رشد می باشد.امروزه پیدا کردن وب سایت های خوب با محتوا مناسب کار چندان آسانی نیست.اگر شما صاحب سایت هستید، اگر خرید و فروش از طریق وب سایت انجام می دهید باید بدانید چگونه وب سایت خود را محبوبتر سازید.این امر باعث افزایش تعداد بازدید های شما می شود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/11/20:: 1:37 عصر     |     () نظر

یکی از مسائلی که باعت ناراحتی وبمستران میشود کاهش بازدید سایت است و هر وبمستری تمامی سعی و هنر خود را به کار میگیرد که چنین اتفاقی برای سایت اش رخ ندهد.

در این مقاله طراحی سایت مبنا برخی از این دلایل معمول را بررسی میکنیم. نیازی نیست خیلی نگران باشید زیرا این موانع به راحتی رفع می شوند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/11/12:: 11:4 صبح     |     () نظر

هدف اصلی این مقاله تجزیه و تحلیل کردن کاربرد ناشی از عمل، یک روش جدید طراحی سیستم های اطلاعاتی-عملیاتی به نام روش طراحی الگوی مقابله ای می باشد. در آغاز کار ویژگی و مفروضات روش جدید ارائه شده و انطباق آن با روش های طراحی مدرن مورد بررسی قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/11/6:: 2:23 عصر     |     () نظر

چطور مطمئن شویم سایتمان بروز است؟خیلی از شرکتها، طراحی سایتشونو که تموم میکنن فکر میکنن دیگه همه کارها رو انجام دادن و نیازی نیست کاری بکنن. البته قطعا الان دیگه سایت رو غلطک افتاده و بدون نیاز به شما کارشو انجام میده و مشتری جذب میکنه...اما این وسط شما هم باید بهش سوخت رسانی کنید! یعنی باید با محتوای تازه سایتتونو جدید نگهدارید تا مردم و موتورهای جستجو ببینن که شما فعالید. سایتتون باید همیشه در حال توسعه کسب و کارتون باشه، یعنی این یه فرایند همیشگیه و هیچ وقت تموم نمیشه.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/11/2:: 3:7 عصر     |     () نظر