سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در یکى از عیدها فرمود : ] این عید کسى است که خدا روزه‏اش را پذیرفته و نماز وى را سپاس گفته و هر روز که خدا را در آن نافرمانى نکنند روز عید است . [نهج البلاغه]
کد نویسی در طراحی سایت

اگر شما تا کنون از لینک سازی در  طراحی سایت استفاده نکرده اید و یا برای مدت زمان کوتاهی از آن استفاده کرده اید ، قطعا نکات مفیدی رااز این کتاب راهنما دریافت خواهید کرد.تاثیرات سئو و لینک بیلدینگ در هر زمانی متفاوت بوده است و امروزه ایجاد یک لینک بیلدینگ با کیفیت، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.اگر شما به دنبال رقابت و پیشرفت در محیط آنلاین هستید، مطالب زیادی برای یادگرفتن وجود دارد که ما در طول این مسیر شمارا یاری می کنیم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: طراحی سایت، سئو، لینک سازی


نوشته شده توسط ali 95/4/20:: 9:17 صبح     |     () نظر

انتخاب طیف رنگ در طراحی سایت رستورانخود یکی از اصلی ترین اعمال در طراحی وب سایت می باشد. رنگ ها در افراد حس عاطفی ایجاد می کنند و باعث واکنش احساسی در افراد می شوند.  شما برای انتخاب رنگ مناسب برای سایت رستوران خود باید با روانشناسی رنگ ها آشنا باشید تا بتوانید با انتخاب طیف رنگی مناسب در وب سایت خود انگیزه مشتریان خود را افزایش دهید و روی آن ها تاثیر بگذارید.

به  طورحتم متوجه شده اید که بهترین رستوران های جهان در  سایت خود از 4 رنگ اصلی قهوه ای, قرمز, سفید و مشکی و 3 رنگ خنثی دیگر استفاده کرده اند. امروزه در طراحی سایت های رستوران ها می توانیم طیف وسیعی از رنگ ها را مشاهده کنیم که اگر این طیف رنگ به طور هوشمندانه انتخاب شده باشد می تواند در افزایش فروش موثر باشد. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: طراحی سایت


نوشته شده توسط ali 95/4/15:: 9:1 صبح     |     () نظر

نکاتی برای طراحی سایت نوجوان

نوجوانان اعتماد به نفس زیادی برای کار با ابنترنت از خود نشان میدهند ولی در عین حال توانایی آنها در استفاده از امکانات آن به مراتب از بزرگسالان کمتر است.
دایره کلمات محدود، صبر کم و محدود بودن توانایی هایشان در جستجوی مناسب و سریع موجب میشود که طراحی سایت برای نوجوان اصول خاص به خود را داشته باشد و رعایت نکات مربوط به ساده و کاربردی بودن سایت بیش از پیش مهم شوند.
تکنولوژی ارتباط مناسبی با زندگی نوجوانان برقرار کرده و همواره جذابیت های زیادی را برایشان ایجاد کرده است، در نتیجه شناخت نیازها و علایق نوجوان نقش مهمی در طراحی سایت و عملکرد بخش هی مختلف آن خواهد داشت.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/4/14:: 9:3 صبح     |     () نظر
<      1   2