سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نابخردی و غفلت در دل دانشمند نیست . [امام علی علیه السلام]
کد نویسی در طراحی سایت

اخیرا صحبت های زیادی پیرامون سئو ی منفی یا همان negative SEO در فضای وب جهان و ایران صورت گرفته است. البته مفهوم سئوی منفی چیز جدیدی نیست ولی به تازگی و با سیاست های گوگل پررنگ تر از قبل شده است. به راستی سئوی منفی چیست؟ چگونه میتوان تشخیص داد که بر روی یک سایت Negative SEO انجام شده و چگونه میتوان از آن پیشگیری کرد؟

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/5/11:: 8:38 صبح     |     () نظر

یکی از المان های شناخته شده و رایج درطراحی سایت، صفحه بندی یا همان Pagination است که در صفحات مربوط به دسته بندی، برچسب، فروشگاه و … کاربرد فراوانی دارد. میتوان گفت تقریبا 90 درصد وب سایت ها در بخشی از خود صفحه بندی را استفاده کرده اند؛ ولی چقدر به اصول طراحی آن و افزایش کاربری توجه داشته اند؟ در این مقاله قصد داریم شما را با اصول  صفحه بندی در طراحی سایت آشنا کنیم.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/5/6:: 8:48 صبح     |     () نظر

تاثیر نام دامنه بر سئو سایت نکته ای است که افراد زیبادی در مورد آن پرسش هایی مطرح می کنند. در این مقابه با تاثیر ساب دامین در سئو و انتخاب نام دامنه  آشنا می شویم .

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/5/4:: 8:43 صبح     |     () نظر

طراحی سایت خوب علاوه بر اینکه می تواند باعث جذب بازدیدکنندگان زیادی شود می تواند باعث افزایش رتبه سایت در موتور جستجو شده و تعداد بازدیدکننده از طریق موتور جستجو را نیز افزایش دهد. به این منظور پارامترهای مهم در طراحی وب سایت را که از نظر متورهای جستجو هم مهم هستند را ارزیابی می نمائیم. تاثیر نحوه طراحی سایت بر رتبه آن در موتورهای جستجوگر موارد بیشماری می باشد که در این مقاله به چند نکته از آن اشاره می کنیم.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ali 95/5/4:: 8:22 صبح     |     () نظر
<      1   2