سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین کارها نزد خداوند، شتاب دربه جا آوردن نماز در اوّلِ وقتش است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کد نویسی در طراحی سایت

وبلاگ نویسی بخش مهم و با اهمیت بازاریابی محتوا است . این روزها بازاریابی اینترنتی در کشورمان رو به توسعه است و احساس نیاز به وبلاگ نویس در کشور بیشتر می شود در صورتی که برخی از مدیران میپندارند که وبلاگ نویسی کاره بیهوده و غیر ضروریست. ریشه این تفکر  شاید در این است که تا نامی از وبلاگ نویس به گوش میرسد افراد یاد سرویس دهندگان وبلاگ های رایگان می افتند که برخی در آن ها محتویات بی اساس و یا نا مطلوب پر شده اند می افتند. نداشتن سایت و دانش حرفه کافی و قرار دادن وبلاگ بجای سایت در اذهان تداعی می شود. اما هدف اصلی از ایجاد وبلاگ تولید محتواست. مقالات، اخبار، مطالب همگی نوعی از تولید محتوا محسوب می شوند که باید مربوط به حوزه بیزینس باشند.

برای  موتورهای جستجوگر سایت هایی که بطور پیوسته و مداوم به روز رسانی و کاربران فراوانی دارند اهمیت دارند. پس باید  برای هر وب سایتی وبلاگی بسازیم که باعث جذب و افزایش تعداد کاربران یک سایت می شود.

1. نمی دانم چگونه باید وبلاگ خود را طراحی کنم.

 اول از همه برای وبلاگی که ایجاد می کنید نام این انتخاب شده باید یک زیر دایرکتور از سایت خود باشد. درصورت استفاده از نام های متفرقه  اثری بر SEO سایت شما نخواهد داشت.

در زمینه ی انتخاب قالب به نکات زیر توجه کنید:

  • از قالب های پیچیده و شلوغ استفاده نکنید چرا که مطلب شما به چشم کاربر نخواهد آمد و زود خسته می شود.
  • لینک مطالبی که در وبلاگ خود به روز رسانی کرده اید در شبکه های اجتماعی اشتراگ گذاری کنید.
  • مالطب را دسته بندی کنید تا کاربر به راهی به هدف خود برسد. در بلاگ نویسی به این کار برچسب گذاری گفته می شود.

2. چه کسی وقت انجام وبلاگ نویسی دارد؟

اکثر افراد از نداشتن وقت کافی که برای وبلاگ نویسی اختصاص دهند ندارند و از این موضوع شکایت می کنند. یک راه حل ساده وجود دارد آن هم این است نوشتن وبلاگ را به افراد دیگری پسپارید و یا از نویسندگان میهمان در وبلاگ استفاده کنید.

3.چیزی برای نوشتن وجود ندارد.

نداشتن موضوع مناسب از دیگر چالش های وبلاگ نویسی است. بای اینکه موضوع مناسب و مربوط به بیزینس خود پیدا  کنید کافیست سری به سوالات متداول بزنید و شروع یه رفع ابهامات و سوالات شوید. شما حتی می توانید رای انتخاب موضوع به رسانه های اجتماعی شرکت خود ویا حتی به شرکت های رقیب مراجعه نمایید و در آن زمینه مطلب بنویسید. این سیاست باعث افزایش فروش شما می شود چرا که شما به نقاط  ضعف آن ها پی بردید و می توانید آن ها را با خدمات و محصولات خود پوشش دهید و مشتریان آن ها را به سوی خود جذب کنید.

4. من نویسنده نیستم.

برای وبلاگ نویسی نیازی نیست از ارایه های زیبایی ادبیات استفاده کنید چرا اغلب مطالب علمی و یا خبری است و تنها نیاز به یک زبان ساده و گویا است. برای این کار کافیست هر آنچه که می گویید را به صورت کتابی بنویسید و از کوتاه بودن متن هراسی نداشته باشید چرا که هدف ارسال پیام به مخاطب است.

5. برای برون سپاری کار نمی دانم نویسنده باید چه خصوصیاتی را داشته باشد.

اگر خواهان مطالب غنی و پر خواننده در وبلاگ خود هستید آن ها را نباید از محیط کار خود دور نگه دارید آن ها را همانند کارمندان خود بدانید و با آن ها در ازتباط باشید و برای آنها از مشکلات و مسائل شرکت سخن گویید.

6.هیچ کس وبلاگ مرا نمی خواند.

برخی از این شکایت دارند با وجود صرف وقت و هزینه و ایجاد مطالب مفید در بلاگ خود باز هم تعداد بازدید کمی را داشته است نکاتی برای افزایش بازدید بلاگتان به شما ارائه می دهیم:

  • لینگ وبلاگ را درقسمتی از سیات قرار دهید که ب سهولت قابل رویت باشد.
  • لینک مطالب وبلاگ خود را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
  • از بهینه سازی استفاده کنید! برای این منظور چند کلید واژه مرتبط قرار دهید.
  • از سایت های اشتراگ گذاری لینک استفاده کنید.  مانند سایت لینکام و لینک پد که تاثیر زیادی بر روی  تعداد بازدید دارد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/7/19:: 2:54 عصر     |     () نظر