سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]
کد نویسی در طراحی سایت

 هنگامی که شما در حال تلاش برای فروش آنلاین هستید، هیچ کس نمی داند که ظاهر شما شبیه کیست، چه نوع لباسی می پوشید ویا صدای شما چگونه است.( مگر اینکه در وب سایت خود ویدئویی از خودتان داشته باشید) در بیشتر موارد اولین بار توسط مشتریان، با ظاهر وب سایت تان و طراحی سایت تان مورد قضاوت قرار می گیرید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/9:: 9:39 صبح     |     () نظر

شبکه‌های اجتماعی طرفداران بسیاری را در جوامع آنلاین به خود اختصاص داده‌اند و اکنون فعالیت در این شبکه‌ها برای مدیر وب سایت امری اجتناب ناپذیر است، در این مقاله 15 روش سریع برای افزایش محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی را بیان می‌کنیم. محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی باعث نمایش بیشتر برند شما، بهبود رتبه وب سایتتان در موتورهای جستجو و برقراری ارتباط بهتر با مخاطب می‌شود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/7:: 11:13 صبح     |     () نظر

مشتری خود را بشناسید

در مجموع سه نوع مشتری وجود دارد که طراحی سایت بسته به این دسته بندی ها تغییر می کند.شما کافیست تشخیص دهید مشتری مورد نظر شما در کدام دسته بندی قرار می گیرد .

1.تبلیغات در سایت های تبلیغاتی را تجربه کرده است

معمولا جمله ای که از این دسته می شنویم اینگونه است: " تا کنون برای محصول خود در سایت های زرد تبلیغ کرده ام ، اما الان می خواهم سایتی داشته باشم که در نتایج جستجو در گوگل ، یاهو و بینگ برای کلمه ی کلیدی مورد نظرم رتبه ی خوبی داشته باشد."

این کلمات کلیدی می توانند هر چیزی باشند.

پیشنهاد: با شرکت یا شخص متخصص سئو همکاری کنید و تمرکز خود را روی بخش طراحی و محتوا معطوف کنید. به این ترتیب می توانید وقتی را نیز برای زیبایی سایت نیز در نظر بگیرید. نیاز اصلی فرد در این مورد سئو می باشد پس ضروری است که با متخصص بهینه سازی سایت همکاری کنید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/6/2:: 3:58 عصر     |     () نظر
<      1   2