سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند آن را دوایی قرار داد که با آن دردی و نوری که با آن ظلمتی نیست [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
کد نویسی در طراحی سایت

بسیاری از افرادی که برای جراحی زیبایی بینی خود نزد جراحان بینی مراجعه می کنند معمولا می خواهند زیبا تر شوند ولی آن های معمولا از استاندارد های زیبایی اگاه نیستند و معمولا توجهی به توزان و هماهنگی  بینی خود ندارند. استاندارد زیبایی در جراحی بینی نسبت به مردان و زنان و هر فرد متفاوت می باشد ولی به طور کلی از یک  قاعده کلی پیروی می کند و در این راستا باید به نکاتی توجه کرد. مواردی از جمله تناسب اجزای صورت ، پهنای بینی، زاویه بین بینی و لب و موارد دیگر از جمله مواردی هستند که در جراحی زیبایی بینی باید به آن های توجه کرد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/8/2:: 4:33 عصر     |     () نظر

اهداف عمل بینی در شهر و کشور های مختلف ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود افراد ممکن است به دلایل افزایش زیبایی و یا ترمیمی عمل بینی انجام دهند.

خوب یا بد، یکی از اولین چیزهایی که مردم در اولین برخورد در مورد ظاهر شما مشاهده می‌کنند بینی است، چراکه درست در مرکز صورت واقع شده است. البته می‌توانید با دانستن این مطلب خود را آسوده کنید: بینی هیچ کس حتی بازیگران هالیوود کاملا بی‌عیب و نقص نیست و حتی بازیگران شناخته شده هم که ظاهر زیبایی دارند، نقص‌های کوچکی در بینی‌شان وجود دارد. همین ویژگی موجب شده است یکی از اصلی ترین اهداف عمل بینی زیبایی و افزایش اعتماد به نفس باشد و بانوان زیادی را با انجام این نوع جراحی ترغیب کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ali 95/8/2:: 4:19 عصر     |     () نظر
<      1   2